قوانین


گروه پیکانیک تلاش دارد تا با ارایه ی محصولاتی با کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما کاربران عزیز، خرسندی و نتیجه ی هرچه بهتر و پربارتر را به ارمغان بیاورد. لذا تلاش داریم تا در چارچوب قوانین زیر این امر را به بهترین نحو ممکن رقم بزنیم.

تعریف کالا در پیکانیک:

هر یک از قالب های آماده ی موجود در وبسایت به عنوان یک کالا، قابل فروش هستند. این قالب ها در نوع، فرمت و اندازه های مختلف تهیه شده و به صورت قالب ویرایش شده به فروش می رسند.

نکات قابل توجه:

1. وبسایت پیکانیک هیچ محتوایی که در قالب ها قرار داده می شود تایید یا رد نمی کند و هیچ گونه مسولیتی در قبال صحت و سقم محتوا ندارد.

2. این وبسایت همچنین از ارایه ی خدمات و محتوای مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران خودداری می کند.

3. پیکانیک مسئول تولید محتوا نیست و فقط در جهت ارایه ی محتوای تهیه شده از طرف کاربر خدمات عرضه می کند.

4. قالب ها به گونه ای طراحی شده اند که بتوان محتوا را در سریع ترین و راحت ترین حالت ممکن در آنها جاگذاری کرد. به سبب همین امر هزینه ی دریافتی در قبال خدمات بسیار پایین است. لذا صرف وقت بیش از حد برای اعمال تغییرات روی هر قالب سفارش داده شده از سمت کاربر صرفه ی اقتصادی ندارد. لذا کاربر فقط می تواند در موارد زیر درخواست بازبینی صادر کند:

* اطلاعات وارد شده در قالب با اطلاعات ارائه شده مغایرت دارند.

* املا و نگارش در محتوای درج شده ایراد دارد.

* تصاویر انتخاب شده از طرف وبسایت با فعالیت شغلی ارتباط ندارند.

مورد قابل قبول: درخواست شما برای کباب سرا ثبت شده، ولی تصویر انتخاب شده یک همبرگر است.

مورد غیرقابل قبول: درخواست شما برای یک بنگاه معاملات خودرو ثبت شده، تصویر یک خودرو BMW قرار داده شده ولی شما یک خودروی دیگر را در نظر دارید.

تبصره: اما چنانچه در لحظه ی ثبت سفارش در قسمت توضیحات به نکته ای در انتخاب تصویر اشاره کرده اید و در طرح لحاظ نشده درخواست شما مورد بازبینی مجدد قرار می گیرد.

* رنگ درخواست شده در سفارش با رنگ قالب ارائه شده مغایرت دارد.

تبصره: در بعضی طرح ها ممکن است رنگ انتخاب شده ی شما به سبب ارائه ی بهتر کمی دچار تغییر شده باشد. در این موارد چنانچه ماهیت اصلی رنگ حفظ شده باشد درخواست بازبینی قابل قبول  نیست.

در موارد کلیدی از قبیل درخواست تغییر اطلاعات تماس و آدرس درخواست بازبینی بلامانع است.

توجه داشته باشید، با درخواست بازبینی سفارش شما مجدداً به وضعیت در صف انجام برمی گردد و باید تا زمان بازبینی منتظر بمانید. این زمان بسته به حجم سفارش ها ممکن است تا 24 ساعت طول بکشد. لذا از ارائه ی درخواست در موارد جزیی خودداری کنید. چون ممکن است بعد از گذشت زمان درخواست بازبینی شما رد شود. 

5. پیکانیک این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که در صورت درخواست کاربر برای ارسال فایل قابل ویرایش، از ارسال فایل محصول خودداری کند.

6. مدت زمان مورد نیاز برای رسیدگی به درخواست بسته به حجم سفارش‌ها ممکن است تا 24 ساعت زمان بر باشد. لذا این مدت زمان جهت ویرایش را برای مواردی از قبیل سمینار ها، نمایشگاه ها و ... پیشبینی کنید.

7. کاربر می تواند سفارش خود را فقط تا قبل از ورود به وضعیت در حال انجام، لغو کند و در صورت لغو هزینه ی مربوطه به کیف پول بازگردانده می شود.

8. هر قالب شامل اطلاعاتی به صورت پیش فرض می باشد که کاربر می تواند به کمک آن، اطلاعات مورد نیاز خود را با در نظر گرفتن ظرفیت های موجود در هر قالب جهت ویرایش ارائه دهد.

9. پیکانیک این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که در مواقع ضرورت سفارشی را لغو کند. در این صورت وجه پرداخت شده برگشت داده می شود.

10. کیفیت فایل های ارسالی نظیر پست، استوری و بنر سایت فقط به منظور ارائه در فضای مجازی تنظیم شده و ممکن است در صورت چاپ شدن کیفیت مطلوبی نداشته باشند. پیکانیک در قبال چاپ این گونه تصاویر ارایه شده هیچ گونه مسولیتی را بر عهده نمی گیرد.

11. چنانچه تصاویر ارسال شده از سمت کاربر کیفیت مطلوبی نداشته باشند، ممکن است این ایراد باعث افت کیفیت در طرح نهایی شود. لذا پیکانیک هیچ گونه مسئولیتی در قبال این گونه موارد نمی پذیرد.

12. درخواست اعمال تغییرات اساسی از قبیل تغییر در فرم قالب ها به گونه ای که از شکل ظاهری فعلی خارج شوند امکان‌پذیر نیست.

با پیکانیک همراه باشید.